dinsdag 25 oktober 2016

WHAT I LISTEN - 1

Het leek mij leuk om eens in de zoveel tijd een lijstje te maken met de muziek die ik op dat moment luister.

Ik hou opzich van bijna alle muziek van Country tot Hip-hop.

Oke , hier mijn lijstje van wat ik nu luister.



1. Niall Horan zijn solo nummer ; This Town.
Gewoon heerlijk om naar te luisteren.
En ja, kijk dan hoe Niall eruit ziet, *FjietFjieuw*




2. Little Mix ; Shout out to my ex.
Het heeft een heerlijke beat en kom op wie heeft er nou geen ex waarvan je denkt ja... thanks?!
Een lekker liedje die je kan mee schreeuwen, ja SCHREEUWEN !!



3. Little Mix ; Wings.
Ik denk dat ik op dit moment even gek ben van Little Mix, ik vind het gewoon echt meezing muziek en het tempo van het liedje is lekker.

4. Andre Hazes Jr. ; Wat is de waarheid.
Dit vind ik echt een nummer die je hard aanzet in de auto.





5. Maddie & Tae ; Girl In a country song.
COUNTRY , dat zou ik de hele dag door kunnen luisteren.
Ik heb geen idee waarom, maar ik hou er echt van !



6. Jennette Mccurdy ; So Close.
Ook een country song, maar op een andere manier ik kan het niet goed uitleggen.
Ik denk dat je het gewoon moet luisteren



Nou dat was het weer voor dit lijstje.
Hopelijk vinden jullie mijn lijstjes leuk.
Ik hoor het graag

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten