zondag 27 november 2016

INTERIEUR - 1

Ik vind het echt heel erg leuk om in te richten.
Ook vind ik het grappig om te kijken hoe ik later mijn huisje zal inrichten.
Natuurlijk veranderd dat wel als je echt op jezelf gaat wonen, maar het idee vind ik erg leuk.

Het leek mij leuk om eens in de zoveel tijd met jullie te delen wat ik leuk vind.
Dus hierbij deel 1 van Interieur:



Ik vind het Bohemian stijl erg gezellig staan en voor mij gevoel geeft het je echt een thuis geve



Ook al lijkt de kleur wit wat saai, je kan er wel veel mee doen. En je ruimte lijkt veel groter als je het licht houdt.


Veel kussens op de bank vind ik heel knus.


Leuke lijstjes met quotes of foto's. I love it!!





Heel meer groen hoe leuker ik het vind. Cactussen en vet plantjes. Leuk!!
Ook vind ik kaarsjes geweldig, dat straalt toch wel warmte uit.



Een mooie kleed, gevlochten of echt lekker zacht.
Op mijn kamer heb ik ook altijd een kleedje liggen en ik vind toch wel dat, dat het echt af maakt.

Dit was het voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten