dinsdag 6 december 2016

BUCKETLIST - 1

Ik ben altijd wel van de lijstjes voor van alles.
Zo ook met mijn bucketlist, sommige dingen zijn een beetje onrealistisch.
Maar je weet nooit hoe het leven loopt.
Mijn bucketlist is best lang, dus ik ga het in meerdere delen doen.

Dus hierbij deel 1 van mijn bucketlist:

- Bovenaan mijn lijstje staat een roadtrip maken in een Volkswagen busje.



- Lekker origineel want volgens mij wilt iedereen dat, maar naar Disneyland gaan.

disneyland theme park

- Kamperen op het strand.

Bonfire on the beach.: Bonfire on the beach, gypsy boho style. For the BEST Bohemian summer trends FOLLOW http://www.pinterest.com/happygolicky/the-best-boho-chic-fashion-bohemian-jewelry-gypsy-/:

- Ik ben gek op panda's dus op mijn lijstje staat ook een panda knuffelen.

Animal Kingdom, wolverxne: Giant Panda Eating Bamboo - by: Gerry...: I have an even bigger obsession with Pandas:

- Wat mij super gaaf lijkt is leren surfen.


- En als laatste voor deze deel is naar Australiƫ gaan.

"Just Being A Beach Bum!"  Lucky Bay, Near Cape Arid, Western Australia.: Opera  House, Sydney. Beautiful Places in the world:
                                                                   



Dat was het voor deze keer, ik vond het leuk om te doen.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te bekijken.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten