dinsdag 20 december 2016

MIJN KAMER - CHRISTMAS

Ik vind het super leuk om mijn kamer telkens te veranderen met allemaal dingetjes.
Denk daarbij aan kaarsjes, posters, kaarten, plantjes en beeldjes.
Nu de kerst eraan komt, heb ik natuurlijk mijn kamer veranderd.

Aangezien ik het super leuk vind om op pinterest te kijken naar decoratie, leek het mij leuk om het ook echt in mijn kamer toe te passen.

Dus hierbij foto's van mijn kamer met kerst:





Als je mijn kamer binnen komt, heb je eerst mijn kaartenrek.
Ik ben gek op kaarten met een quote erop.
Voor het kerstsfeertje heb ik er lichtjes omheen gedaan, alleen ik denk dat ik het gewoon voor altijd zo laat.



Tegenover mijn kaartenrek heb ik plankjes, eigenlijk zijn die niet zo met kerst versierd.
Ik hang er gewoon kerstballen aan met posterplak.




Daarna loop je tegen nog meer planken aan.
Op die planken heb ik nu al mijn cactussen gedaan, ik heb niet alle plankjes op de foto gezet, maar er zijn nog meer cactussen. (je kunt er nooit genoeg hebben ☺).
Verder heb ik veel kaarsen op de planken en ook  hier heb ik kerstballen opgehangen met posterplak.


En nog meer planken.
Zoals je kunt zien heb ik hier wat lijstjes, beeldjes en kaarsen.
Ook hier heb ik 2 kerstballen opgehangen met posterplak en een rosé gouden hanger.






Ik ben echt gek op de kleur koper/rosé goud.
Veel mensen vinden dat koper alleen met de kerst kan of dat het maar tijdelijk is, maar ik vind het eigenlijk altijd wel kunnen.


Deze dromenvanger heb ik ooit een keer zelf gemaakt met mijn moeder.


En wat ik natuurlijk niet kan vergeten: een mini kerstboom.
Hier heb ik kerstballen in de kleuren: pastel blauw, pastel roze, wit, zilver en koper.
2 lichtdraden van koper en een witte ijzeren slinger van wit met sterretjes.


Onder mijn kerstboom heb ik een kleine auto staan die ik van mijn ouders en zus heb ik gehad in Amerika.
Super leuk!


Naast mijn kerstboom heb ik een rode kerstster in een zwart/koper potje met daarvoor 2 lieve uiltjes.

Nou dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten