dinsdag 28 februari 2017

MINI SHOPLOG

Ik vind het hartstikke leuk om te winkelen.
Het leukste vind ik toch wel dingen kopen die niet teveel geld kosten.

Kijken of je het ergens goedkoper kan vinden, gewoon grappig.
En dat lukt mij vaak nog ook!

Hierbij mijn shoplog:


Wibra: 


Deze super leuke opstrijk patches waren per setje ( 5 stuks ).
Ik weet alleen de prijs niet meer, volgens mij rond de €1,00 a €2,00 .


Zeeman:



Tegenwoordig zie je steeds vaker dat mensen op hun kleding of tas van deze pins doen.
Ik vond deze echt super leuk en al helemaal toen ik de prijs zag.
Per setjes ( 5 stuks ) betaalde je 1,99

Kruidvat:


Aangezien je voor een plastic tasje in de winkel moet betalen, vond ik dit een leukere oplossing.
Een super stevige canvas tas, je kan het sowieso als tas gebruiken, maar ik doe hem in mijn tas.
Deze kocht ik voor 1.99 







Ik wil al best lang mijn haar verven in een totaal andere kleur, maar ik weet nu al dat ik er spijt van ga krijgen als het permanent is.
Maar toen vond ik deze wash-out verf (na een aantal wasbeurten gaat het eruit), ik heb er maar gelijk een aantal gekocht.
Hier ga ik nou een review over schrijven.
Deze kan je per stuk kopen voor 7,99.

Prijsmepper:




Ik was al best wel lang opzoek naar een zwart horloge.
Sinds ongeveer december zit er een prijsmepper in Ede.
Normaal kostte dit horloge 8,00 maar er was %50 korting dus heb hem gekocht voor 4,00.

Aliexpress:



Op Aliexpress zijn zoveel leuke spulletjes.
Ik vind telefoonhoesjes in een winkel persoonlijk soms nogal duur, maar op Aliexpress echt totaal niet.
Soms heb je een hoesje voor nog geen 1,00 !!
Bij dit hoesje vind ik het leuk dat het een soort spiegel effect heeft.
Deze leuke hoesjes waren per stuk 1,80.






Dit hoesje is een beetje lomp maar wel echt super fijn.
Je hele telefoon wordt beschermt!
Voor dit hoesje betaalde ik €2,50.





Zoals ik al vaker verteld heb, ben ik gek op Panda's.
Dus dit hoesje kon natuurlijk niet ontbreken in mijn collectie haha.
Sinds kort heb ik de Pop Socket ontdekt, dat plak je vast aan de achterkant van je hoesje of mobiel en daardoor heb je, je telefoon beter vast.
Ik laat mijn mobiel inderdaad nooit meer vallen.
Voor het hoesje betaalde ik € 1,47 en voor de Pop Socket €1,05






Voor andere hoesjes heb ik ook Pop Sockets besteld.
Voor degene met de wolf betaalde ik €1,05 en voor de paarse €0,88.





Ik vind de kleur paars erg leuk en al helemaal in mandala vorm.
Voor dit hoesje betaalde ik € 1,23


Dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Alle tips zijn welkom.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten