donderdag 4 mei 2017

ZOO - BLIJDORP 02-05-2017 (1)

Dinsdag was ik jarig en gingen mijn ouders en ik naar de dierentuin.
We gingen naar Blijdorp in Rotterdam.

Helaas regende het veel en zijn mijn foto's niet allemaal even scherp.
Gelukkig heb ik er een aantal kunnen vinden die wel scherp waren en die ik mooi vind.
Ik doe het in 2 delen, want anders zijn het wel veel foto's in één keer.

Dus hierbij deel 1:


Helaas regende het op dit moment best hard, dus bijna alle moeras wallaby's zaten in hun hok.






Ze hebben bij Blijdorp ook veel vogels.




Toen we bij de zebra's waren regende het heel hard, dus ik heb maar 2 foto's die ik wel oke vind..




De stokstaartjes, lagen helemaal over elkaar heen te slapen, het zag er best wel grappig uit.
Je kan het niet goed zien, maar er lagen er wel een stuk of 4/5.



Zoals je misschien wel kan zien, had ik een regendruppel op de lens, maar ik vind het wel mooie foto's.


Het is niet de mooiste foto die ik heb, maar ik vond het licht en structuur wel mooi.



Hier zaten 2 kleine aapjes bij hun moeder.
Bij de eerste foto was het aapje aan het drinken.
Het mooie van de foto's vind ik , dat je de regendruppel goed kan zien op hun vacht.








Dit zijn niet de beste foto's, het was er erg donker en druk.
Ze hadden net eten gekregen, dus er waren veel mensen aan het kijken.
Waardoor je dus telkens aan de kant werd geduwd..
Maar de blik in de ogen vind ik wel mooi.



Ik vind het echt een prachtig dier.


Ik vind dat deze foto wel een mooie timing heeft, want hij wilde gapen, maar nu lijkt het wel een zielige foto.


Dat was het weer voor deze keer, volgende week komt deel 2.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten